allergisk.

jag är så korkad, jag vet att jag är allergisk mot hundar, och det kliar som tusan i mina ögon, och min näsa är täppt, men ju mindre jag kliar ju slappare och så tar det bara en liten stund tills det försvinner. :) älskar verkligen djur, vill ju som sagt bli polis när jag blir stor, men säger hela tiden att jag vill bli polis med vovve, heheh :)

jag skojar inte, snart kmr jag dra någon i örat vill så gärna se water for elephants, jag har lyssnat på det flesta låtarna från filmen och kollat det olika trailerna, och jag har fallit helt för den, det är som sagt en robert pattinson film, och såg ju första filmen med BULL, remember me, så ska se om hon kanske vill se den här med mig, men får se. uuh, min kusin kanske vill se den med mig :D!

snart är det bigbrother tajms så BYEBYE!



Kommentarer
Postat av: Victoria

Water For Elephants verkar sjukt bra faktiskt ^^

2011-04-14 @ 22:53:58
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0