duscha!

har precis kommit hem efter min spring tur fram och tillbaka från min skola, och det tog mig EXAKT lika långtid som för 1h och 15 minuter, rätt nöjd med det, men vill helst att det ska ta 1h högst! men det är bara att fortsätta att springa och sen imorgon ska jag ut och springa med mamma 6 på morgonen så blir ny duschad till skolan, hehe :P

jaha... nu blev det upptagen i duschen, och min storasyster säger att hon ska bara vara i duschen 5 minuter, hmm, ya,.. thats not true... aja, får väl vänta en halvtimme innan jag får duscha... aja, ska gå ner och ta nåt att äta, hejdå så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kom imorn :(...

2011-04-05 @ 19:18:55
Postat av: Anonym

aja förlåt att jag förstört så mycket för dig :'(

2011-04-05 @ 19:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0