engelskan...

sitter i klass rummet för tillfälligt och har engelska, kul. sitter och svara på dem sista fågorna till boken och det är väl inte så värst kul, speciellt inte kapitel 92 som har a-p... det är ett par frågor det, det är tom hela 16 frågor, skoj.

märkte nu när jag kom till skolan att jag glömt min lunch hemma, tänkte äta ungspankaka idag, men det kanske jag kan äta när jag kommer hem istället (a) så typiskt att jag ska glömma att hålla koll på saker och ting, tyckte faktist min väska vart lite smalare och lättare att bära idag, men det kanske beror mest på att matteböckerna inte är med mig, så får extra utrymme då.<3

ligger faktist efter med frågorna så borde fortsätta jobba med dem, men uppdaterar så fort jag kan igen, men just nu blir det mer engelska, hej så länge! :)

(får kolla sen hur det blir med filmningen idag, mheheh!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0