:(

ska snart ut och springa i den här kylan + jag kommer typ blåsa bort eller, nja kanske inte, jag tror mitt fett gör så jag får en stadig balans ;P usch, hatar verkligen när det blåser... det är så himla jobbigt! läste på FB där en hade sagt att flera bilar som hade parkerat utanför elgiganten i arninge, så hade alla bilar fått flaggstångar på sig, heheh xP

(juste! håller på med en egen header för tillfälligt, eller med alla detaljer och så och det kommer ta tid, men jag har laddat ner ett jätte bra pogram, lättare än PS fast kanske lite sämre, men bra iallafall! så får se hur resultate med det blir:))


borde springa nu så jag hinner se big brother! hej då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0