film sugen!

har samla på mig flertal filmer som jag vill se på bio, men har 3 specifika favoriter som jag jätte gärna vill se.

Water for elephante, har sätt inte bara twillight som inte faktist är så bra, men när jag såg Remember me med robert pattinson har inga ord, den filmen var så underbar, så vill verkligen se helst water for elephante, skulle inte förvåna mig om filmen var lika grym eller t.o.m grymmare!.
Trassel, vet faktist inte om jag vill se filmen på svenska eller engelska, har ju sätt trailen på svenska så chansen blir ju större att jag ser filmen på svenska.
Never say never, lyssnar massor på justin biebers musik och hört talat om att denna film är grymt bra, och det finns faktist killar som sätt denna, men har varken hört något negativt eller något annat, + den är i 3D så det är ju ännu bättre! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0