förkyld...

ah! så typiskt är förskyld.. täppt i näsan och jätte ont i halsen, men det skiter jag i ska iallafall ut och jogga imorgon, får bara ta en halsduk och dricka te imorgon, :) hehe, den här gången tänker jag satsa på att komma iform, hehe! :)

sitter för tillfället i soffan och kollar på nåt pogram om hur fångare rymde från fängelsen på national geographic kanalen :) rätt kul faktist, gillar den kanalen, tycker typ om kanaler som discovery chanel, animal planet, history mm, älskar verkligen att kolla om krig, djur, äldre tiden osv :)

aja, ska fortsätta kolla på rymning som det tydligen hete och begår självmord också snart, min hals är så jävla plågsam just nu..!!! aja, hej så länge! :)

kan dock snabbt uppdatera att mitt rum är stökigt igen! och jag hann inte ens den här gången städa klart det...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0