god-för/efter-middag.

M gick precis och jag måste börja med men data läxa nu, JÄTTE-TRÅKIGT!, men den smällen får man ta när man får suprise onödiga uppgifter av sin lärare som måste va klar dagen efter man fått den, aja, :)

igår blev det ingen springning, men det gär inget, har bestämt mig att bara springa söndag - torsdagar, och sen tror jag att jag ska börja träna på onsdag och torsdagar men vi får se hur det blir med den saken :) men måste plugga nu (=kolla tv först) så hej så länge! :)

(ny favvo låt^^ + hehe, min fina pyjamas från indien xP + jag kan göra en blomma med min tungan, och ha de på sidan och vända den ett helt var, heheh >;D uggla?)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0