GOD-morgon :)

känner mig faktist lite dum sen tidigt imorse typ vid 8-9 tiden så bad jag min kissemisse gå ut, och hon lyde, men hon var så jobbig, hon putade bort mina solglasögon och massa annat jag hade på min hylla vid skrivbordet för har gjort en mys hörna där åt henne, men hon pep? hela morgon (hon kan inte jama längre..:( xD) och rev ner allt så bad henne gå ut och stängde min dörr.

fast hon gick precis efter att myst brevid mig, :) gose katt<3 ligger fortfarande kvar i sängen, men snart äre dags att gå upp. aja, vi hörs senare, god-morgon på er alla :) (alla på bdb e knäppa speciellt, min stalker som kommit tillbaka...>.<, kanske ska skicka över honom till en annan ;) mohaha!)

haha, förstår inte varför mamma behöll mig när hon fick mig, aja, det är hennes problem nu! x) + tack TIIIINA för dina underbara dagen låt grej du börjat gjort älskar alla låtar du lägger upp! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

vem ere som ligger i sängen uppe till vänster :O? ;)

2011-04-10 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0