"god"morgon.

är fortfarande sjuk och det är jätte jobbigt, har fortfarande jätte ont i halsen, huvudet, och så fort det blir varmt så måste jag öppna fönsterna för att det ska bli svalare annars mår jag jätte illa och äta gör inte saken hellre bättre.

som tur var så slapp jag gå till skolan idag och göra matteprov för vi har det tydligen det imorgon så får tvinga mig själv att gå till skolan då, kommer inte må bättre men det är bara att ta på mig varma kläder och en stor tjock halsduk, men kan även sätta på mig en ridar utrustning då kanske folk slipper bli smittade :P skoja???

chokat nog?! så har jag faktist städa mitt rum, men nu är problemet bara att garderoben är stökig och skrivbordet med, så har en del grejer kvar att göra, men bordde nog städa nu så jag har tid att kolla igenom matten tills imorgon, men hej så länge! :)

äre bara ja som saknar efter sommaren, så trött på det här tråkiga dystra vädret... vill kunna sola och bada!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0