godmorgon.

kunde inte blogga imorse, eller jo, var påväg, men sen så dog datorn och jag hade inte tid att ta fram data sladden och hålla på för hade inte så mkt tid kvar, plus jag vill hinna äta frukost också. hehe. just nu sitter jag och håller på med matten och det är jätte confusing? (=svenska?) för börjar hålla på med cirkel diagram, + är väldigt sur, för jag bad om att han skulle förklara för mig min lärare, men det gick ju åt helvete, kollade facit efter han gick och han missade att berätta viktiga delar för mig...

juste! bara för jag inte vågar säga nej så har jag lånat ut min dator till läraren, för han skulle göra nånting med den så uppdatering tills vidare kommer hoppa fram vid 1 tiden, men borde nog arbeta nu innan han blir sur för han har glömt mobilen hemma så ingen får leka med sin mobil, hahah.. hejdå! :P

(nya bilder kommer senare under dagen^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0