godmorgon! :)

fortfarande helt omtumlad från nattens film val. känns som att jag var savannah i filme, haha! undra verkligen hur water for elephants är då? får se ner när jag ser den, förhoppningsvis på bio nån gång. :)

jag vet att jag säger att jag städat mitt rum hela tiden, men jag har löst mitt problem varför det aldrig blir städat och varför jag är så nojig med saker och ting, och det är för att jag inte hunnit tvättat alla kläder och fixat min garderob som ser ut som en sophög, så när tvätten är klart till fullt, är det dags för ett klenisch rum! :)

*hoppas* verkligen att mamma och jag köper både laddar och hårfärg till mig imorgon, och jag bryr mig inte om mitt hår ramlar av, vill verkligen göra det här! :) (skulle va kul att göra nånting på måndag med tjejerna, typ som första doppet, vet att ni vill så tveka inte! ;) :D)

saknar min systemis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0