godmorgon. :)

woops, tablett tajm!

så! :), trodde jag skulle sova länge och skönt men så blev det ju inte alls det x) fast har bosatt mig i min säng och sitter och klickar runt lite! :) måste egentligen börja fixa mig nu och packa ner allt det ikväll (eftermidda) för som sagt så är det ju idag vi ska ta vårt första dopp :D får verkligen inte glömma bort att ladda min kamera, gör det nu så jag inte glömmer bort! :)

måste också gå och handla sen men får göra det efter jag har fixat och duschat, jag vet att det låter konstigt att jag ska duscha men jag va för trött att göra det igår så får göra det idag :) aja. åååh! längtar verkligen tills i eftermiddag så sugen på att bada! :D och vi kunde faktist inte fått bättre väder idag! :D

men jag måste fixa mig nu så jag hinner med allt x) så vi hörs lite senare innan jag åker iväg sen :) + O du är död om du säger nåt om det jag sa, och jag tror du redan gjort det, så du är dödens...



satt och kolla på mina iphone bilder och försöker lista ut hur jag kunde tagit denna bild när jag har kameran i handen, och man kan få en bild hur jag sitter. aja, konstigt x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0