godmorgon.

ligger fortfarandet kvar i sängen och kollar the real houswifes in new jersey, ahha, dem är så dramatiska och patetiska, men det är ju det roliga, heheh >;] men förädrar mest att kolla på the O.C. kollar nu på alla gamla avsnitt på tv;n på vardagarna, och på nåt sätt lyckas jag alltid kolla på min favvo klipp! :)

idag, gäller det så att jag ska ut och jogga/springa sen efter det så tänker jag tvinga dem andra att spela RISK mot mig för vill verkligen vinna, jag har liksom gjort comeback nu så det finns en chans att jag tar över det :D meheheheh >:) men ska fortsätta kolla på the real houswifes nu, så vi hörs sdenare, uppdaterar innan jag går sen, hejdå så länge! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0