H&D.


först och främst vill jag ge min första hiss till min nya header och design som håller på att fixas, kommer ta ett par dagar tills den är redo att komma ut här på bloggen! :) kan ge ledtråd nu att va beredd på färger, bort med det grå och in med glada färger! :D

andra hissen är till våren som har kommit, värmen är äntligen tillbaka och ingens yn av snö längre! äntligen! snart kan man bada och ha skoj, sola och bli brun! LÄNGTAR! det är inte alls lång tid kvar tills sommarlovet är här då blir det massa mysiga tjej kväller och massa skoj! :)

sista hissen för denna vecka kommer komma till en projekt jag håller på med, och jag är inte hundra än om jag kommer att få hjälp med denna projekt av ISA med jag får hoppas det, och kommer inte skvallra mer om den saken, detta är HEMLIGT stämplat så kan inte säga mer, men om vi lyckas kommer det bli en skojig film! :D

min första och ända diss måste komma till PIFF och PUFF, jag är trött på denna långa väntan att behöva vänta på nya inlägg, tyvärr, ni blir mina första dissar, och har blivit sagt att uppdatering skett men lite försent, dissen han före er, så skärpning till nästa gång!! FY PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha, jag uppdaterar ju ofta. Åtminstone 4 ggr/dag.

Det var EN dag som jag "bara" bloggade två ggr. ^^

2011-04-13 @ 08:28:59
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0