hejdå rött?

hmm, pratat med mamma om att färga om mitt hår till en färg jag velat jätte läng, men nack delen är att risken finns att jag kmr börja tappa hår, men saken är jag tänker ta risken om det är okej för mamma sen, och det betyder att jag måste ha 4 hårfärgs "burkar", haha... men kan inte färga allt på direkten då... hmm, det jobbigaste dock om jag nu färgar det är ut växten...-.- men det kanske kan fixas när den blivit lite förstort, men risken finns att det blir fult, aaah!? xD

jag färgade håret rött lite spontant så den färgen jag väljer nu om det blir av borde nog bli lite off i början, men smälter in mer sen...^^ eller inte.



Kommentarer
Postat av: Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

fin blogg :)

2011-04-23 @ 19:11:34
URL: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0