hemma :)

kom hem precis, och hade faktist jätte kul hos mormor, skrattade så jag började gråta efter jag hade sätt hur jag såg ut på bilderna, hahah! idag skulle jag ut och springa klockan 12 med en vän, men får kolla och se om vi kan skjuta upp det nån timma för kom hem precis plus mamam behöver hjälp med saker och ting, så,a.

hehe, verkar som jag har en del saker att reda ut sen med tina om mina tankar som spridits under detta lov, hahha, undrar också om ***** har nyktrat till sig lite idag, och kanske skäms lite, haha, men de e inte första gången h*n stör mig när h*n är full, haha. :)

men nu tänkte jag faktist måla mina naglar innan jag hjälper till där nere, så, hejdå så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0