i'm still, i'm still an animal.

är tillbaka igen, solen började försvinna där jag låg och det började bli lite kyligt, så det var bara raka vägen tillbaka in i värmen. :) (uuuh, nu händer det grejer här, verkar som att sanningen kommer fram till slut, väntar tills på att få läsa det här, sen ska vi se egentligen vem som var boven ;)) ser inte ut som jag fick så värst mycket sol, men jag klarar mig ett tag till utan mer sol kanske, för har ju som sagt min gamla bränna kvar från indien. :) men det var faktist jätte skönt att sola, känns som jag upprepar mig nu, så slut prat med solningen!

juste! som det ser ut nu kommer jag få lite sällskap imorgon till matten, men får se hur det blir med lilla skrutisen om hon följer med eller inte :) tycker faktist det är skönt när det är så få där, hahah, få och få, vi är redan få i skolan, men den mängden vi är i, i den så kallade matte gruppen så är det helt lagom då man får extra hjälp. :)

men nu ska jag byta om och sätta på mig lite kläder så vi hörs lite senare, hejdå. :) (sanningen kom fram, och all skit jag fått visade sig va dina lögner, så pay back is a bitch lilla du, bye bye ;))



hahaha, lovar, min misse är inte så tjock, hon har bara grymt mycket fluffig päls!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0