JUSTE!!

är super duper glad fast lite ledsen... det är så att detta år får vi ingen resa, så det betyder alltså att det blir bara dem nya ettorna och tvårna som åker ifrån oss i 2-3 veckor till thailand med varnadra, och vi treor stannar kvar här hemma, och går i skolan på vintern utan sol... MEN, nu kommer men:et här, den bästa delen är att vi bara treor kommer åka själva med våran klass till GREKLAND i 2-3 veckor efter vi tagit studenten, visst, det var inte mitt önske mål och jag va lite sur i början, men efter jag pratat lite med BULL så ändrade jag mig, och det kommer säkert bli jätte kul! :D

oj, nu gör jag det igen, bloggar... måste verkligen göra mina läxor. hejdå!

("vi kan åka till rohdos och festa" - V.)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi LÄR ju åka till rhodos och inte nånstasns billigt? :P

2011-04-13 @ 19:51:13
Postat av: Victoria

TAGGAAAAAAA!

2011-04-13 @ 20:31:41
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0