lunch rast!

trodde det skulle vara jätte tråkigt och onödigt att komma hit och sitta ha matte i 3 timmar, men det går faktist jätte bra, och jag förstår faktist allt! okej... inte allt, men det känns som det, och det går faktist jätte bra, plus solen hjälper verkligen att piggna upp och ha "lusten" kvar. men lunch rasten är snart slut och vill hinna äta upp min mega apelsin innan det så vi hörs liten senare, hejdå! :)

en till av mina favvo låtar! dock hitta jag inte remixen som gjorde att jag gillar låten massor, men här är orginalet, sen är det bara att klicka
HÄR om du har spotify, så kommer ni fram till den braiga remixen! :)



hehe, är rätt stökig av mig... men det göre allt lättare att hitta saker + man känner sig lite mer hemma då. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0