måndag.

yay! börjar må bättre nu med halsen! men ska egentligen inte skriva nu, för den kommer säkert tillbaka snart. kul redan nu när jag skrev det här börja jag hosta och sen börja det klia i halsen, jävla skit, glöm va jag sa, min hals är desamma som redan innan jag börja skriva, SKIT också..!

sitter och funderar lite på vad jag ska ha på mig imorgon, okej det låter lite töntigt, men jag har så tråkigt och har ingen riktig lust att börja med matten än... OJ? klockan är redan 6?? kanske borde börja egentligen då, :P det är svårt att veta nu när det börjar bli "kväll" då solen skinner just nu jätte mycket, men får väl ta och kolla igenom matten. :)

ne, men jag ska faktist ta och duscha nu och sen måla naglarna, vet dock inte vilken färg jag skulle vilja ha... tänker på att antingen ta turkos, svart eller vit, aja, får se vad det blir, men a, nu ska jag hoppa in i duschen så hej så länge! :)

(här nedan är en video på en av mina favvosar på youtube, andrea rusett. hon gör jätte roliga videos, musik tips, mm, hon är som en bloggare fast gör bara video inlägg på youtube, gillar henne massoR! :D(hehe, dubbel parantes... hehe. men den andra videon ja la upp som hon gjort är med på Justin bieber filmen NEVER SAY NEVER som jag måste se! nån gång...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0