matte matta matte...

VICTORIA SKRUTISEN PUFF BULL SUNROSE EMMA? STRÖMVALL! kan inte tro mina ögon du har försovit dig och kommer inte, eller så dissar du mig otroligt mycket, fy på dig! £.£ bäst för dig att du har en bra förklaring, annars kommer jag klå upp dig!! hmm, mysko tjej det där...?

aja, vår hjälp lärare i matte kom ett par minuter försent, men det gjorde inget, stod i solen och värmde mig så det var helt OK för mig med lite försening. :) haha... det roligaste är att jag har varit här i snart 1 timme och jag har gjort 2 tal... men det är därför jag tycker det är bra att komma hit, för kanske hinner med 3 tal innan vi slutar! :D

men ska fortsätta räkna matte nu så vi hörs. :) åååh, nej... nu kom det en rolig människa jag hatar. :) kommer aldrig prata med idioten nånsin, dum i huvdet, lögnare och helt pantad! och om han inte sänker sin jävla musik, tänker jag dunka hans huvud i bordet, ååh, vad jag hatar han så mycket!!!!!

vart är duuuuuu??



Kommentarer
Postat av: Victoria

Hehe... Nu vet du att jag är hemma. (a)

Sorry att jag försov mig. Jag är en mikket dum hest nu. xD

2011-04-19 @ 12:00:14
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0