matte?

har verkligen ingen lust att göra matte... så fort jag vände blad så kom det till nåt konstiga grejer så strunta i det fullt. sitter hellre kvar här på taket. :) tror min syster skuller skrika och be mig gå ner från taket för det är hennes "revir" istället så börja hon bråka om att jag hade tagit hennes förlängningsladd(= har jag icke gjort.) men jag vann, som ALLTID. :)

haha, det roligaste va att mina grannar blänger så mkt på mig, speciellt kärringen, och jag bara fortsätter glo tillbaka men tycker faktist synd om henne, jag skulle inte tyckt om att vara avundsjuk och va i klimakteriet 24/7 så får väl acceptera henne att hon har svårt att sluta glo på oss här hemma. :)

NICE! solen har kommit fram nu igen! nu ska jag fortsätta "surfa" på datorn och sola? :D hej så länge!

(kissen vill komma och ge lite sällskap :])





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0