nytt och fräscht!

har sutitt i ungefär 4 timmar och gjort klarmin design och headern, men jag fattar inte hur lång tid det har tagit för det här är bara en simpel design jag har gjort. men nu märker jag att min design buggar som fan när man har FIREFOX, men funkar normal på vanliga internet explore, men det brukar ta tid med att den ska komma fram så det fixar väl sig själv snart??

nu har jag faktist tämlt gå ut och leka med min lillebror, jag gör inget speciellt, och det är sånt fint väder ute så jag tror han inte skulle ha nånting emot om jag tar med honom ut på en sväng, och kameran följer med, så nu blir det slut på alla mobil/cam bilder. men ska väl fråga honom nu då, hejdå! :)

har inte hunnit tvättat min jeans eller några alls av mina kläder, men jag tror inte mina kläder är för "lite" för det här vädret! :) JUSTE! av nån av "mina" sparre tjejer (= vår lilla grupp xP) skulle ni tycka det va kul och åka till äventyrsbad nån gång i veckan, tänkte på att man inte kan bada nu så  varför inte bada inomhus?:)

kamera-mannen! :)

hahahahahahahaha! x( den bjuder jag på...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Fint det blev! :D

Jag skulle tycka det vore jättekul att åka och bada, så jag definitivt med på det! :D

2011-04-17 @ 19:36:13
URL: http://sunrose.blogg.se/
Postat av: b.

åååh! tack så mycket :D

va bra, då äre bara att kolla med dem andra, för är jätte sugen på äventyrs bad typ! :D

2011-04-17 @ 19:44:56
URL: http://boinflipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0