orange.

va lite skeptisk i början på hårfärgen jag fått, men gillar den faktist nu! är lite knäpp, but i love to be the freak show ;) haha, ne men jag gillar verkligen färgen, tänkte även måla naglarna kanske gula för att göra det lite skojigare! :) men när jag börjar somma jobba vill mamma att jag ska färga om...-.- aja :)

vet att jag inte bloggade så mycket i veckan/helgen men hade och fann inte heller någon alls lust att fortsätta att skriva på bloggen, men efter mitt fina hår så tänkte jag skriva lite här, och nej vill bara förklara att jag VISSTE att min hår skulle bli oranget om jag färgade det, det är inget failad blondering, dem varnade även att man inte ska färga när man fortfarande har en toning eller färgning kvar sen innan, men jag va trött på det röda och TADA! :D

LILLA LADY HEY!!


Kommentarer
Postat av: Mira

Jätte fint blev det! :)

2011-04-26 @ 22:32:39
URL: http://miranyberg.blogg.se/
Postat av: b.

hehe, tack! :)

2011-04-27 @ 01:00:28
URL: http://boinflipp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0