rörligt inlägg.

äntligen! det har varit lite mindre än 20 grader idag, HELA dagen jätte msyigt och varmt! :D dock så har jag fått två jäkla myggbet?! hur i helvete har jag fått det, har jag ingen aning om för har inte sätt en ända jävel flyga runt mig, aja,... tydligen så har jag fått bättre blod värde av mina tabletter så nu kommer jag vara en prickikorv i år... tack så jäkla mycket. JÄKLA SKIT!

aja, men jag ska snart åka iväg ska sova hos en kompis idag, så håller på att packa men vene, vad jag ska packa ner... men ska kolla det nu, och måste verkligen fixa ny gladare design, men gillar den jag har nu bara att den ät lite för dyster för våren, aja vi hörs strax, detta blev ett jätte rörligt inlägg men hej då sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0