skolan.

hahah, fick en rolig kommentar när jag kom till skolan. victoria ba "du låter som en man" tack så mkt xD hhaha, ne men jag gör verkligen det, speciellt nu när jag är sjuk. känner mig fortfarande rätt förkyld och snuvig, men det går över idag förhoppningsvis? men jag kanske gör det värre för ska ut och spriinga efter jag kommit hem, men det går säkert över :P

nu håller vi på med massa religions grejer om muslim grejor, och det är väl rätt kul har väl fastnat lite för religion nu, men det här är näst sista lektionen innan vi slutar med religion, och börjar med nåt annat? vi har ju block uppställning? eller vad det heter, men jag gillar det, förutom att det blir fucked up med matten...

måste lyssna nu på lektionen, så hejdå! :)

(ny favvo låt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0