tilbaka!

kom hem för 12 minuter sen och det var lite mindre än vad jag trodde, tog mig 1 timme och 15 minuter att gå/jogga, det var faktist jätte skönt att göra det! samma sak blire imorgon, vill verkligen bli smal till sommaren >.< fast tänker fortsätta året runt, det här är bara början, skulle va kul om man blev jätte smal tills sommarens slut då skolan börja :)

aja, mitt mål är att komma tillbaka till 50 kg som jag än gång vägde och har 12 kg kvar att förlora x) men det kommer ta ett tag att komma dit, men hoppas iaf på dem här två månaderna april och maj så hoppas jag iallafall att jag kommer gå ner 5 kg ÅTMINSTONDE, aja, ska ta och vila nu, är lite trött, hehe... :P hej så länge! (nu blir det more the real housewives of new jersey!)

läste precis ett avkeds brev precis, och det fick mig att tänka. vet faktist inte vad jag ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0