tillbaka.

precis ätit mat! min lillebror var inte så leksugen, speciellt inte när jag tvinga honom plocka blommor med mig, ne, men tvinga inte honom, sa ba; "plockar ud inte blommorna så får du stryck" hehehe.. fast vi såg två jätte söta ekorrar springa runt i en spiral form aktig springning och jagade varandra, det var faktist jätte gulligt x)

borde börja tvätta mina kläder, för har inga fler rena trosor eller nåt, tog dem sista på mig när jag duschade, så får bege mig till tvättstugan snart, först ska jag knarka mer av en av mina nya favvo låtar. :)

crossroads - tracy chapman


who is the bitch? i'm the bitch...



haha, hoppas nån sur kärring ser den här bilden,
KÄRRING:
"man får inte plocka blåsippor! dem är faktist fridlysta"
JAG: är dem?! nehe,.? va skojigt, ska ut och plocka flera då!
sur kärringars I-landsproblem i sverige..



finn ett rätt? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0