Hiss & Diss, numer 2!

Våren är ÄNTLIGEN här!! solen skinner och värmen stiget för varje dag och det är hur mysigt som helst + påsklovet kommer sammtidigt som den underbart vädret, det kan inte bli bättre! :D (favvo påsk godiset *drägel*..!)



Förbättringar har man sätt hos piff och puff, och bloggande har blivit otroligt mycket bättre, och båda har fixat och ändrat på sina desginer och byt och hållt på, hur grymt som helst och mycket roligare att läsa också! älskar verkligen den grymma headern från Victorias blogg, och kan verkligen inte sluta lyssna på all bra musik från Tinas blogg, fortsätt tipsa! (älskar dit senaste tips!)


Taio Cruz - Telling the worls (RIO soundtrack)




min nya header såklart! lite ego stöd hära, men åh vad jag älskar den, blev riktigt, riktigt nöjd med den! speciellt färgerna, som Victoria skrev på sin blogg förut, att man verkligen får mer blogg lust när man har ändrat på designen osv, det blir verkligen det! har faktist inte haft blogg torkat en ända gång sen jag börja blogga igen, tror jag iaf? aja, sista hissen blir till mig! :D



trodde verkligen det inte skulle bli någon diss den här gången, men kom på då jag skrev första hissen på om påsklovet, att det är då påskkärringarna kommer fram och kanckar hus, jag HATAR verkligen det, mamma brukar öpppna när dem kommer, men om jag är hemma själv, och mamma inte är hemma så ber jag ingen öppna dörren om dem knackar, och om jag är helt själv, gömmer jag mig och är jätte tyst tills dem går... hatar påskkärringar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag driver en tv-blogg som heter http://tvminnen.blogg.se

Nu efterlyser jag personer som har någon anknytning till tv:n på ett speciellt sätt som kan tänkas vara med i min tv-blogg. Har du till exempel varit publik i ett engelsk-språkigt tv-program? Äger du ett husdjur som varit med i någon tv-reklam? Var du ett av alfabetsbarnen i fem myror? Eller något annat liknande? Eller så kanske du känner någon person som har en speciell anknyning till tv:n om du inte känner att du har det? Skriv i så fall till mig om detta verkar intressant.

Trevlig dag!

Mvh

2011-04-18 @ 19:46:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0