rörigt + fina tina! :D

åh herre gud va snygg jag är på alla mina webcam bilder!! hoppas vi åker och köper data laddare till mig imrogon för saknar verkligen min webcam, men är verkligen tacksam för att jag får låna denna datorn av min vän, och om du läser detta så tar jag hand om den mycket väl! :)

vet inte om det känns som vår, får mer sommar känsla och jag älskar verkligen starten på sommaren MEN jag hatar alla dessa mygg som biter mig har redan fått 5 myggbet och dem jobbiaste är dem små som är på min mage som kliar så grymt mycket hela tiden...-.-

(hoppas ni fatta det va ett skämt, det första jag skrev??)
nemne åh va skojigt!! ett till myggbet... måste avbryta inlägget här, men såg precis att bilderna efter victorias fotografering med tina gick och fan va bra bilderna och bra foton victoria tog och gu va fin du blev tina, galet snyggt! :D (måste tyvärr låna en(flera) bild från victoria/tina och visa er!!)

du är härmed döpt till FINA(STE) - TINA! :D


Kommentarer
Postat av: Victoria

Hihi, tack så mycket, Bill! :D

2011-04-22 @ 21:22:37
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0