buss...

gu så täppt jag är i näsan, andas typ med munnen hela tiden x) , lite jobbigt menmen. asså idag när jag vaknade på natten vaknad jag av chock, jag fattade ingeting, och varför skulle det hända, varför? a jag vet inte hur det ska sluta allt det här, man jag går inte tillbaka till det förflutna iallafall.

aja, tillbaka till verkligheten, sitter och svarar på lite frågor nu på engelskan, och det går väl helt okej, men det tar ett tag, men så blir det när man är trög xP JUSTE! hahah, kanske ska visa mitt snygga matte prov som jag skrev igår tror jag kommer få MVG!...

aja, borde fortsätta att skriva nu så jag hinner innan lektionens slut, men jag måste ba säga  en sak och det borde bli OLAGLIGT för kvinnor att köra buss!! jävla tant... hon va trevlig, men inte fan visste hon va en ratt var...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0