min helg hittils.

min helg började verkligen jätte bra... först på fredagen så brände jag min tunga när jag skulle smaka på maten jag laga och fick en jätte skön och fin blåsa, det är varken den första eller sista bästa grejen som händer under denna underbar, men det bästa och sista för denna minuten är att jag inte är klar med min data skit men skickar in den imorgon så får vi se om min lärare tycker det är okej? han brukar vara jätte petig, och vill ha typ allting på första klock slaget på den nya dagen, så får se, men han borde fatta. hans cp ide att vi skulle göra det här.

aja, ska väl försöka sova nu, är lite trött så godnatt. :)
(bild + min nya favvo låt med serena gomez som är tillsammans med justin bieber, heh :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0