dagen innan skolan..

usch, jag vill bara kryppa in i sängen, gömma mig där och inte vakna. jag hatar skolan, vill inte gå dit heller, aja, bara 1½ år kvar sen är "friheten" framför en, lite fel ord val, iaf, aja, skola skola skola.. har valt att ha min homer tröja på mig men vet inte vilka byxor, ska se om jag hittar mina svarta nånstans, för det skulle passa bra :)

aja, headern har inte kommit upp en som man kan se men det ska jag fixa på, grejen är att bilderna e inte klara, eller rättare sagt inte tagna en, men jag hoppas min ide bordde blirr toppen, den bilden jag har fått i huvudet iaf är fin x)

ne, men nu ska jag kolla lite på tv, men jag bjuder på några bilder från indien så länge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0