god morgon :)

vaknade för en lite stund sen, men de sjuka var att jag somnade runt 5 tiden och vaknade runt 9 - 9:30, och jag vart inte ens trött när jag vaknade helt sjuk.. önskar att min kropp ville sova lite längre, men det är faktist rätt perfekt för mig, jag kommer åka hemirfån vid 12-1 tiden och sen kmr jag att åka till min pojkvän :)<3 mysmys, tror säkert jag är hos honom vid runt 4 tiden om jag skyndar mig lite extra :)

ne, nu är jag rätt sugen på en god frukost, och som jag sagt tidigare så kommer förmodligen headern upp idag, men får se, kanske dröjer ett par dagar till men ska skynda mig som bara den :)

me2day@

usch...ne, ingen bild blire nu på morgonen ser för jävlig ut, aja, men vi hörst säkert innan jag ska åka i väg, så hejdå! :)

(kan lägga in en låt som jag gillar väldigt mycket^istället så länge^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0