nollett nolltre

sitter och håller på med bakgrundsbilden till bloggen, men resten av creden får DESIGNBLOGGAR för dem gjorde tekniskt sätt allt annat :) headern kommer upp imorgon nån gång på eftermiddagen/kvällen för har ett par grejer att göra, och för en gångs skull kommer jag sätta på väckar klockan så jag hinner med allt, men vi får se hur det går, jag tror mobilen kommer få en smäll eller två omd en börjar pipa :P

längtar tills jag får min iphone tillbaka, den har varit trassig nu i ett par månader, kanske två, men första månaden var jag i indien så strunta i att läman in den, men nu gjorde vi det efter nyår, så har en blackberry istället, rätt sköna attt skriva mer, men jag tror jag föredrar min iphone mera :)

nu måste jag gå ner och hänga upp mina kläder och göra mig redo för lägg dags, men kmr säkert bli nån timme sen ;) aja, god natt så länge på er då!

tänkte ba lägga upp lite bilder på mitt söta sällskap jag har ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0