skola...

det måste vara fel på mig, jag kan inte somna senare en 6-7 tiden på MORGONEN?!?!?, inget jag själv är så nöjd med, sov cirka 10 minuter idag,,.. ett helvete är det, blir bara flummig och sen mår jag bara dåligt skit greja som jag har fastnat för, men som sagt sov bara i 10 minuter idag, så ska lägga mig tidigt typ vid 8, så jag kan sova ut...

aja, sitter i skolan nu, och har religion rätt kul bättre än tema som vi TYVÄRR har efter lunchen, trååk, menmen. har ett par frågor i religionen kvar att göra är bara på 4, men det blir så att man fyller frågorna med massa text och inte med nån fjutig mening, nej nu bablar jag bara på massa onödigt..

me2today@

(kan TYVÄRR inte ta foto nu på lektionen, men lägger upp en bild på mig och min kenny tröja som jag faktist har på mig idag så får ni nöja er med det så länge :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0