snösnösnösnö..!

ska iväg nu, eller snart ska jag till täby centrum, ska ba trycka ner all packning i väskan och fixa lite katt grejer som att fixa vatten, maten och den underbar kattlådan....

asså gud vad det snöar! känns som vi kommer bli insöade, menmen, tror det är kramsnö så det är egentligen bara upp på pulka backen eller göra massa snögubbar, jag föredrar inget av det, har  inte den där känslan man hade när man va liten när man kunde sitta i fler aminuter och kolla på snön, gå till pulka backen och göra massa snögubbar, :)

me2day@

nu kommer en lite bild upp på mig, har min favvo tröja som jag köpte från indien, min fina kenny tröja, jävligt gul dock, men det e fint :) (det blir en liten halv taskig bild från webbcamen, men det är bara för att min kamera vägrade starta imorse, men ska ladda den sen och se om den funkar, ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0