sur.

wee, äntligen är headern klar, MEN, den faila stort därför jag har vit bakgrund, det är trist, men jag orkar inte sitta flera timmar och fixa det, och jag har redan förstört tors ro, så det är meninglöst att uttnytja hnm nu, men a, är iofs rätt nöjd med headern, och visst kalla mig trashig blablablabla jag bryr mig inte, och har ni aldrig haft bikini på er förr?

hehe, lite töntigt att försvara sig för nåt som inte har skett än, men jag vet att prat kommer börja från visa håll, aja, en del lever ju på att förstöra andras liv, aja :)

idag var det väl en lugn dag, men mår så jäkla dåligt,... mensverk hit och mensverk dit as jobbigt, och det bästa med mensvärken att smärtan är så himla uderbar... NOT!

imorgon blir det gympa.. men ja kmr inte va med, mår så dåligt.. aja, nu ska jag väl stääda och tvätta, dags för mig att göra det har tagit sån lång paus från det, plus nu  kom lite sällskap in i dörren det göre bara bättre! hej så länge! :)

bilder kommer sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0