beatriz of sweden!

tja tja bloggen! it's beatriz av sweden här! know you love me! haha, hatar A-bloggarnas fraser hahha, menmen :)

idag ställde jag mig på vågen efter att undvikit den i snart 1 månad faktist, brukar bäga mig dagligen annars och mår faktist dåligt efter jag såg siffran aldrig vägt så här mkt så fick en (=kallas det "väckar klocka" asså själv uttrycket, aja) verkligen tänke ställning hur jag egentligen ser ut med min vikt och allt och jag känner det på mig också att jag är bokstavligen stor nu, så börjar min dagligen mortion imorgon + äta på mitt sätt och äta frukter oscv men tänker inte gå djupare in på det för det kommer va lite chockande men vill helst gå ner ett par kila nu innan jag får panik på allvar...

(jag vet att visa kan säga du är inte "tjock" men grejen är jag har sätt mig naken, det är jag som mår dåligt över min vikt, det är jag som kan se mig hur det är utan kläder, jag vill inte ha någon tröst jag vill inte ens bli påpekad nånting av det här, för det här är nåt jag försökt kämpat på i ett par år men alltid gett upp sen...)

dröm kropp(arna)! :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

men kära vän- tro mig- de här kropparna är inte normala. Jag träffar människor från 14 -80 . har gjort det i 25 år. har sett en enda sån kropp. jag träffar 10 per dag. Sträva efter att tycka om dig själv...du är sååå vacker

2011-07-09 @ 18:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0