blogga?

har ingen blogg torka, har bara ingen lust har galet i 2 veckor längtat efter mina saker från accessorize, och bara för jag får min lön som alla andra på den 25:e så har visa av mina favvo grejer blivit slutsålda... :( men skorna, kläder som jag ska beställa från h&m och bubbelroom finns fortfarande kvar! :)

uh... förresten har letat som en galning efter en kamera och hitta en super bra men sen hitta jga än ännu billigare kanske inte syns pga den högre priset men det är iallafall en nikon d5100 18-55mm VR + 55-300 mm VR!! ååh är så himla glad, letade ju först efter 200, men sen hitta jag 300... dör<3 men totala priset på kameran heh... är inte lika kul 8156 kr... men man måste tänka så hära! jag har massa tillbehör som olika filter, kamera väska, stativ + väska till den, usb (1000 kr dyrare om jag köpt här i sverige) usb hållare (för visa datorer har inte minnekorts håll så) + om jag köpt allt i sverige skulle jag legat nånstans på hm... 15-20000 kr, så jag är rätt nöjD! :):):)

yay 1 timme kvar sen slutar jag... hejdå!

(random googel bild från enrio tydligen? men vill också få min kamera hem skickad NU! vill nån vilja ringa bankerna och fixa förskotts lön till mig (a))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0