godmorgon bloggen!

börjar märka att jag börjar bli en nattuggla fast tvärtom :P (det borde väl bli...sångfågel då? dem är ju alltid vakna 5 på morgonen och ska börja kvittra!) haha, rätt kul efter 1 månads tid (- 3 dagar^^) att jag börjar vänja mig att gå upp 06:50-07:00 varje morgon och gå hemifrån 07:20-25... haha! men det känns skönt att börja få kontroll på tiden och inte sova bort mitt sommarlov utan att jobba bort det xP fast det finns egentligen ingen nackdel med det för jag behöver ju pengar för att köpa grejer jag vill ha och BEHÖVER :)

förresten! tänkte faktist redan igår att dem senaste inläggen har jag inte haft en ända bild på mig och min nya hårfärg? men när jag tänker efter så är det itne så konstigt för jag fastnar aldrig på bild x) hehe, men det ska ändras!

(+ ni kommer kunna se min "utveckling" med min vikt och se före efter bilder, mått och kg. med det sker i augusti som sagt, har påpekat det lite innan att det kommer bli lite nya kategorier på bloggen och ny header [väntar dock på min system kamera så jag kan få lite extra fin header!] så nu har jag skvallrat lite, men lite nya grejer kommer komma eventuellt!)

bjuder på ett par gamla bilder på mig så länge! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0