problem löst! :)

är glad att jag har stängt ett kapitel i mitt liv, en "vänskap" om jag ens skulle kalla det? är glad iallafall att det är över nu för skulle själv mått dåligt om det skulle fortsätta och tack så jävla mycket att det är borta nu.

jag vill bara förklara en snabb sak för denna person (klicka om ni vill komma till inlägget(och till mina läsar) det som skrivs av mig, saker som jag gör osv är mitt val och mitt ansvar hur det avslutas och jag kommer inte ta bort "elaka" inlägg om nån tycker att det var taskigt eller om det handlar om just nån jag känner. anledningen vaarför jag berättar det här för är trött på en viss person som gnäller att jag ska ta bort via inlägg, men herregud det är min blogg och jag vill skriva av mig och det är en jävla anldning till det och det är för jag inte vill gå runt och hålla det inom mig, så jag väljer att skriva av det och få det överstökat.

+ jag skriver inget elakt om en person inte gjort nånting mot mig, finner ingen anledning i det
. men om du börjar hålla på, påstå inte då att jag ska vara tyst och låtsas som ingeting. så till slut punkten av denhela grejen är att jag har valt att inte ha dig i mitt liv och att glömma bort dig och blockat dig för att kunna va ifred och jag kommer inte ta bort mina inlägg så du kan va snäll en gång och låta mig vara nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0