"promenad"...

jag tänkte va lite snäll mot vovven och släppte honom i en omringad lekplats med staket som hade 2 öppningar och dum som jag är tror jag att jag kan springa ikapp och hålla ett extra öga på hnm, men ne hunden blir busig helt random och springer ifrån mig och höll på en jävla halv timme att få tillbaka honom och sen gör mamma ett jävla försök öppnar dörren och hund fan går in... aja, min katt följde efter mig och stanna när jag sa det (a)

det bästa med allt jag lär mig aldrig den här läxan, men vill så gärna ha kontroll och ab säga "kom hit" så han kommer för jag vill även att han ska kunan springa i skogen, istället för att jag kommer kommer som en idiot och slalar mig runt runt träden... aja, ska försöka komma ihåg det här till nästa gång, haha, eller hur. x)

(trodde jag fick bra bilder på vovven... men han stod aldrig still så alla bilder är suddiga..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0