skulle behöva lite val hjälp?

som alltid så sittar jag dag in och dag ut på min favvo sida *drägel* och bara hittar massa saker och väntar på saker och satt och kolla vad det jag har samlat upp i den så kallade "bagen" och då såg jag att jag hade valt ett hårt glasögon skal men ditta jag mjuka glasögon skydd, men vet inte om det är en smart ide för jag vene om glasögonen kan gå sönder om ex datorn råkar mosa den osv, men vad tycker ni? skulel bli jätte glad av svar och det är några personer som läser min blogg så om nån vågar kommentera och tycka till skulle det vara jätte snällt! ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

hårt skal skyddar alltid bättre än mjukt skal^^

2011-07-06 @ 11:22:54
Postat av: Victoria

Hårt skal skyddar självklart bättre än mjuka skal. Jag har ett och det är lite opraktiskt, men glasögonen slipper repor och håller sig hela iallafall :)

2011-07-06 @ 11:35:03
URL: http://sunrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0