det som står på listan...

* 3 till håll i öronen
* 2 tatueringar (första vid handleden och andra vid revbenen då jag gott ner lite i vikt (=10 kg... hehe) (a))
* färga håret
* köpa systemkamera
* GÅ UT SKOLAN SÅ JAG KAN BÖRJA JOBBA SKAFFA LÄGENHET OCH KÖPA VOVVE!

får lite panik när jag läser om hur det är att tatuera sig vid revbenen känns som värsta förintelse stället på kroppen... alla tycker smärtan är typ dödlig, kanske inte dödlig men hemsk iallafall, läser iallafall inga positiva delar om tatering vid revbenen... aja, smärta har jag känt förut på psykiskt och fysiskt så jag borde klara mig ;););)

*lunch rast*

tillbaka och har köpt hårfärg men tänker inte visa vad det är förslags färg mohahah! aja, min rast slutar om 8 minuter så det är dags att avrunda detta inlägg nu, hejdå!

mitt älskade hår</3 (saknar mitt "röda" lite xD)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0