festis..!!!!!

efter skolan när jag var på väg satt jag och vänta på bussen och då kmr två stycken "fjortisar" idioter med andra ord, gungar som fann på bänken, prata skit högt (= jag hade musik på i högst volym och hörde) sen så finns det typ nya festis smaker i flaskor och ena tjejen börja dricka och sen börja de knuffa varandra och det sluutar med att jag fick allting över mig, men jo, tack så mycket jävla hor ungar!

idag måste jag bli klar med mitt tema arbete och ska börja hålla på med det redan idag så jag kan skicka in det och hoppas få feedback innan jag skickar in det igen, annars får det jag skrivit funka :) sen så kmr väl jag försöka planera lite saker som kmr hända nästa vecka förhoppningsvis. :)

aja, men ska väl börja med tema arbetet nu innan det slutar med IG från mitt håll. hejdå. :) (borde egentligen också fixa blogg designen till skol bloggen med det får bli en annan dag!^^+ måla om naglarna :P)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0