jobb.

så himla trött att jag ser dubbelt när jag slutar anstänga mig... sova<3 slutar faktist om 1 timme och är hur godis sugen som helst... men icke sa nicke får ej äta godis, haha, ska bli kul att se förändringen på mig och v fast mest på V för jag kommer fuska lite så. (= r....) *busig* (a)

juste idag var det början på sommarlovet och starten på en lång jobb-lov. hehe... ne, men har valt att spender HELA mitt lov att jobba, men det bästa är att jag kommer få det jag vill ah i slutändan för jag tjänar egna pengar! :):):)

ne, men nu ska jag sluta skriva och får se om jag uppdaterar snart igen, men så länge får ni nöja er med det här. hejdå! :)

random bild... x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0