jobba jobba jooobba.

sitter här på jobbet, men min mysteriska nya hårfärg och mina nya kläder hehhe (a) förtillfälligt göra jag inget speciellt utan väntar på posten som kommer om 25 minuter så får nånting att göra, gjorde faktist rätt mycket förra veckan så har rätt lugnt nu, men s kmr det bli i juli, men aja :P

idag så ska jag jobba sen så ska jag träffa VICTORIA! :) det var länge sen men idag ska vi shoppa, mehehhe >;] ska kanske kolla om victoria orkar, så ska jag se om någon frisör salong har lite tid för att göra håll i mina öron, hehe (a)

aja, nu ska jag avlsuta, för posten kommer snart så måste bara bered!! hehe... hejdå! :)

(gammal bild på mig och v-v-v-v-ictor-r-r-ria)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0