reunion.

imorgon blire skola som vanlig men även ska jag träffa min gamla klass, bara tjejerna då från 9:an. men det kommer bli så skumt om jag kommer, jag känner knappt dem längre + alla går i samma skola tekniskt sätt och träffas då och då och sen kommer jag in lite random imorgon, svarta fåret here i come! ne, men det kommer aktist bli ganska jobbigt, kanske supa ner mig innan jag kmr... haha. aja, får se hur det går om det är obehagligt går jag efter en liten stund aja, ska sluta tänka om det här.

hahah, vi får verkligen se hur det går. x)

jag suger på att blogga jag vet men har ingen bortförklaring, men ska ta och duscha nu coh fixa i ordning och kolla vilka skor jag ska ha till klänningen imorgon... hejdå! :)

(sare och erika är dock inte med på bilden, aja.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0