super duper glad chey!

fick precis höra när mamma satt och prata i telefon att rossi kommer stanna idag till klcokan 9! :D då hinner jag träffa vovven innan han ska hem igen, som jag har sagt förut så passar min lillasyster vovven då mammas kompis är och jobbar och det dåliga är att han brukar alltid hämta voven 2-3 timmar innan jag slutar på jobbet... :( men idag får jag träffa vovven! :):):) kommer även träffa vovven på midsommar, [men då ska jag göra det jag lvoat (a) aja]

har precis städa mitt skrivbord, m[u/ö?]blerat om på skrivbordet, fixat och donat oså :) så allt är på sin plats och rent heheh... hmm, vet faktist inte vad jag ska göra för har ingen post, modem, flytta runt saker, fixa caféet.. eller jo, caféet kan jag fixa heheh, hejdå! :)

(vilken hårfärg har jag nu egentligen ;);)) det är iaf en blandning mellan blå och röd ELLER grön och rosa (a) hmm.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0